FlowerForm
EAB SOFTWARE

Veel voorkomende problemen en hun oplossing :

Hier kunt u content plaatsen.



1 : Kan niet verzenden

De melding "username and password not accepted. Learn more..." is misleidend, en heeft niets met wachtwoord te maken.
De melding geeft aan de de googel-account waarmee u de EAB berichten verzend, geen toegang geeft aan onbekende ("minder veilige")  toepassingen.

Oplossing : Zet "toegang door minder veilige app's ' AAN in de googel-account.

(Zie ook de video hiernaast)


2 : Mijn product, koper, fust staat niet in de lijst 

De data waaruit u kunt selecteren is de VBN-Datalijst. Deze data wordt continu aangepast. Het kan zijn dat de data niet up-to-date is waardoor u een (nieuw) product niet kunt vinden als u dit wilt toevoegen aan de productlijst van Flowerform.

oplossing: Ga naar Gegevensbeheer->Import->VBN Data bijwerken en klik op "VBN Data actualiseren"


3 : Importeren / VBN Data actualiseren lukt niet 

Om de data bij te kunnen werken, heeft FlowerForm toegang nodig tot internet. Soms wordt dit geblokkeerd door de Firewall.
Het mooiste zou zijn als u de Firewall zodanig kunt aanpassen (een nieuwe regel definiëren) zodat FlowerForm toegang krijgt om verbinding te maken.
Is dit abracadabra voor u, en is er niemand in uw omgeving die dit kan inregelen, probeer dan de VBN-data binnen te halen m.b.v. de link die onder de knop "VBN data actualiseren " staat. Zie de instructiefilm hiernaast voor extra uitleg.



E-mailen
Bellen
Info